marți, 16 noiembrie 2010

cu capul in nori

Crazy fans....you can't get enough...
Pana acum am primit incurajari si felicitari pe de o parte , pentru ca am blog si scriu si chiar mi-au zis cateva persoane ca de ce nu scriu mai des ca se enerveaza cand deschid blogu la munca si vad acelasi post toata saptamana.

Later Edit: sau poate era "acelasi prost" ?!

Pe de alta parte sunt si persoane care imi zic la fiecare scriere ca-s praf... ca nu i-am impresionat. Sa fiu sincer eu nu prea le am cu scrisu. De-aia se poate intampla sa fac si greseli de gramatica.
Eu va zic dinainte ...
Asa....topicul pe ziua de azi  ...cum e mai bine sa fii...cu picioarele pe pamant sau cu capul in nori ?



pana sa treceti mai departe apasati play pe piesa asta care mor eu dupe ea, si lasa-ti-o acolo sa va picure in suflet fiecare acord
Eu de cand ma stiu lumea mi-a zis ca sunt cu capul in nori, ca trebuie sa revin cu picioarele pe pamant... ca viata "nu trebuie luata in gluma" (asta n-am inteles-o niciodata), ca trebuie sa "belesc ochii pe unde merg" si ca eventual...."nu tot ce zboara se mananca", trebuie sa fiu "realist". In caz contrar alternativa era una demna de SAW :  ..." or sa ma manance cainii ".
Ce inseamna totusi sa fii realist in Romania secolului XXI, si de ce oricine care vrea sa zica o vorba buna, "sa ma invete de bine" la o adica, trebuie sa foloseasca aceleasi tampenii ?!
Adica asta am eu chef sa aud de fiecare data cand am o idee noua.........
un proiect nou ...?!
Sigur ca poate parea greu de realizat insa eu nu ma gandesc ca altii la 1000 de motive pentru care nu ar merge, ci ma gandesc la cum sa fac ca sa mearga totusi ce am eu in cap.

Omul "realist" este si va fi intotdeauna un om "resemnat". Cand cineva iti va zice vreodata "fii realist" fii sigur ca este un trist care de fapt vrea sa-ti zica  fii resemnat, la fel ca mine...

A se observa ca e o nuanta foarte fina intre a fi realist in sine si a fi...."realist". Spre exemplu, Galileo Galilei a fost (ce a fost el nu stiu exact) foarte realist atunci cand a afirmat ca pamantul este rotund, insa nu a fost deloc "realist" in societatea si vremea lui, deoarece din cate stiu chiar a murit pentru declaratia asta.

Einstein se pare ca ar fi fost un om destul de distrat in problemele curente de zi cu zi.

Asa ca fiecare sa isi vada de realitatea lui pentru ca sunt aproape sapte miliarde de oameni pe planeta asta si sunt sapte miliarde de realitati, iar fiindca totul este subiectiv tu poti sa spui ca eu sunt cu capul in nori iar eu pot sa spun ca ma uit la tine de undeva de suuuuuuus si te vad mic de tot ca pe-un gandac. Ba mai mult pentru ca am asa un suflet marinimos sunt si atent sa nu te strivesc pe tine si ideile tale "realiste" ca nu vreau sa o iei razna dupa aia.



"I think, for me, I would rather be considered as having my head in the clouds, than buried in the sand. Sometimes you get a better view and perspective from above" - Anonim


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

puteti comenta ca utilizator anonim