miercuri, 10 noiembrie 2010

putina arta

desenat la 20 de ani, la munca, reprezinta tristetea

il consider cel mai reusit desen al meu, la 16 ani, multe simboluri , l-am numit pisicile

simbolic, nici eu nu mai stiu ce-a vrut sa fie sau cand l-am desenat, cred ca eram beat

Isus, desenat din minte, nu am avut ca model o icoana desi in subconstient cred ca ma inspiram din incoanele crestinismului timpuriu

desen naiv, un copac si o casa, liniste


bunica mea, desenat cand aveam 16 ani, lucra la masina de cusut, nu avea habar ca o desenez

o sala din casa de la tara, in stanga este masina de cusut, un prag pe care e o perna, usa care da afara, bolta de vitza de vie sus afara, priceless

desenul asta l-am facut la 17 ani cand m-am intors de la o petrecere
fiecare personaj are corespondent o persoana reala de la acea petrecere, nu ii mai recunosc pe toti insa eu sunt cel cu spatele din stanga-centru jos

mana mea stanga pe la 17 ani

desen reprezentand un peste ca o sageata spintecand apa

dune de nisip , caldura....primul meu desen ever

cineva

ochiul meu drept

un buchet cu flori de plastic care inca exista in casa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

puteti comenta ca utilizator anonim